Recents in Beach

rider tiada beza

السلام عليكم


salam ramadhan sepuluh malam terakhir
semoga bertemu lailatul qadr hendaknya

rider @ mat moto seringkali dipandang serong 
oleh pengguna jalanraya tak kira kereta,lori,van ataupun pihak berkuasa
tidak dinafikan sebilangan rider adalah rempit jalanan,
tapi bukan semua, pakcik tunggang motor ke masjid takkan pula kena cop rempit kan?

 motor rosak kena tolak jauh berkilometer tiada kereta yang nak berhenti tolong

siapa member yang paling senang minta tolong?
 mestilah rider yang korang benci tu juga.
yang lain semua busy,  

 gua bukan tak ada kereta, tapi gua lebih suka naik motor
lebih bebas, tidak terkonkong

rider tiada beza?
ya gua pernah lepak dengan semua jenis rider dari kapcai sampailah
brader bermoto 1000cc
yang muda dan yang 'otai'
kami lepak berjam-jam borak, buka puasa sama-sama
takda pula cakap "bro, lu mana bole lepak sama kitorang, lu moto cc kecik",
motor roda 2 ja tak kira cc

sekian nukilan kali ini~

jumpa lagi

 إن شاء الله

Post a comment

4 Comments

Miza Idgihat said…
Hahaha terbaik la post kali ni. Sama la miza pun suka bawak motor. Lagi bila selalu bawak motor berat macam LC lepas tu dapat pulak bawak motor ex5 perghh sedap je bawak laju sebab ringan. XD

InsyaAllah sem depan dah boleh bawak motor pergi U. Tapi sayangnya ayah tak bagi balik kampung bawak motor. Bahaya katanya. ^^"

Abg lee tunggang motor belang ke tu? Selamat berbuka puasa! Hahaha kami semenanjung lambat lagi nak buka.
budoxe said…
miza>
moto best bwk,

wah bestnya bole bawa moto pergi uni.
aa bapak pun xbagi adik bawa moto jauh.
bukan sebab kita tp sebab pengguna jalan raya lain yang x alert rider

ni moto fz150i model lama
Unknown said…
Reen pun prefer naik moto lebih-lebih lagi jalan di KL ni.. Hihi
budoxe said…
maman reen>

kan?

kat KL lagi la dengan jem nyer