Recents in Beach

Wordless Wednesday #10 : Nothingness


nothingness

Post a comment

16 Comments

Raz said…
lukis org lidi pun ok. hehe
budoxe said…
hehe. org lidi pun satu idea jugak tu
ni langsung xdak
Aujinz said…
apa plak nothingness.. adenesss.. koh koh koh
Aisy said…
dah lama tinggal dunia blogging, and I'm here. come back
Zyra Roxx said…
this is not nothingness, this is fullness! ^^
budoxe said…
aujinz;
haha nothing dalam kepala nk lukis apa. apa yg ada depan mata pulak jd lukisan
budoxe said…
aisyah syukor;
welcome back to blogging world~
budoxe said…
zyra;
hahaha perut fullness tapi otak nothingness
idea2 come to me pls...~_~
plain83 said…
lukis je fanart apa2 anime kalau dah takde idea sangat... hahah ;3
cEro said…
Ini bukan nothingness.
Ini awesomeness. Hehe
budoxe said…
plain;
aa~
idea yang bagus tu. fanart.. ish~ napa xterfikir ni
thx!
budoxe said…
cEro;
hehehe thx cEro
awesomeness in nothingness
budoxe said…
Tepat sekali. Amat tajam matamu en. menusuk hati
Miza Idgihat said…
Ni mesti lukis pakai pencil pilot kan? Ahaaaa ~ Benda paling hot masa miza sekolah rendah dulu. Siapa ada memang dia la yang paling kaya. HAhahaa.

Ce lukis miza pakai sut astronomi sambil pegang bendera malaysia dan johor duduk kat angkasa lepas. HAHAHAHA. K demand XD.
budoxe said…
miza:

aa pencil pilot ni dari dulu pakai. dari skolah pakai..
dh sebati dah. xda ni rasa xlengkap.

hehe insyaAllah kalo ada masa free