Recents in Beach

salam lebaran 1436H


salam lebaran 1436H kepada semua,
kepada yang balik kampung tu berhati-hatilah semasa memandu,
yang naik bas tu suruh pemandu bas tu bawah secara selamat,
yang naik motosikal tu kalau boleh konvoi la dengan kawan,
yang naik kapal terbang paling cepat sampai sebab pilot pun tak sabar nak balik juga 

mohon maaf dipinta kepada semua yang mengenali dan yang tak mengenali sekiranya ada salah tersilap bahasa dan tatabahasa.

sekian sahaja nukilan kali ini.
baju raya pun tak sempat pakai lagi
tahun ni kerja pula masa raya.

raya haji kita ketemu lagi

Post a comment

9 Comments

cEro said…
Selamat hari raya budoxe.
Bertabahlah kena kerja di hari raya.
Nanti dapat cuti pergi pulun raya sakan ye...hehehe

Maaf zahir batin :)
budoxe said…
Selamat hari raya jugak cero. cuti post raya pulun habis. Keh keh keh
Menusuk Hati said…
Jom beraya Sabtu ni
Izyan Balqis said…
selamat hari raya aidilfitri.

xpe, raya sebulan. XD
budoxe said…
selamat hari raya buat semua~~~
Zyra Roxx said…
selamat hari raya!

sila update entri lepas raya pula ><
budoxe said…
Selamat hari raya. Hehe

Tu lah. Xda modal lg nk update ni.
Miza Idgihat said…
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN Abang lee :D

Maaf salah silap. Tergurau mintak doodle free. XD
Harap dapat dimaafkan. ^_^
budoxe said…
miza:

selamat hari raya juga buat miza...

pohon maaf dipinta.. doodle kalo sempat boleh la. kalo busy. xsempat la buat