Recents in Beach

mengantuknya


siapa mengantuk kerja dalam bulan puasa?
baik mengaku cepat!
tersengguk-senguk dah mata tahan mengantuk.
jangan kantoi dengan bos sudah.

 apa cara-cara korang semua untuk menghilangkan rasa mengantuk dalam bulan puasa ni?


Post a comment

10 Comments

Zyra Roxx said…
dalam ngantuk pun kekal kacak, itu yg penting. hehehehe ><
budoxe said…
d○_○b hahaha. Leleh air liur basi kacak lagi kah hahaha
cEro said…
Kalau mengantuk waktu kerja, selalunya aku akan bangun dan jalan2 sikit kasi cergas.
Tapi kalau dah tahap mata kelat nak pejam, apa lagi...
Gi surau lena 5 minit...hahaha
budoxe said…
buat stretching skit pun bole juga kn..
tidur sekejap kat surau tu mmg terbaik.. kalo surau dekat la hehehe.
Raz said…
mengantuk tahap maksima sampai nak kacau semua orang!
budoxe said…
hihi kacau org mcm mana tu ce citer ce citer
Cik Lily Putih said…
kalau dah ngantuk teruk, tiada ubantya...
budoxe said…
hihi. jawabnya tido la hahaha
Anasyg said…
basuh muka, o mandi je terus o keluar jalan2 kat luar
budoxe said…
aa kan best kalo boleh mandi kolam.. swimming terus.. pergh~~ nyamannya rasa