Recents in Beach

choc crazz art re-make @ wacom


ok, kali ni budoxe nak lukis balik lukisan ni untuk diwarnakan.
ni lukisan lama tahun 2011 kalau tak silap.


ni hasilnya, bentuk tangan dah dibaiki berbanding yang asal yang tak seberapa kemas. line-art ni dilukis dalam photoshop.


setelah berpuas hati dengan artline tadi, boleh lah mulakan pewarnaan (colouring). mulakan dengan mewarna kulit dahulu.


kemudian, boleh teruskan warna baju, rambut dan coklat.


dah siap warna, masukkan latarbelakang (background) 


akhir sekali, siaplah karya!

ok sekian, jumpa lagi~






Post a Comment

12 Comments

Dayang Deno said…
bestnya cekelat^^
budoxe said…
hehe~ bestkn coklat~ nyum~
uncle gedek said…
uncle first time kenal photoshop... version 1.0.7.

percaya tak?
budoxe said…
pergh~ lama betul tuh, budoxe kenal photoshop pun version 7
Unknown said…
wahhh ..tererrrrrrrr siot .bila nak lukis muka gua pulak ? ahahaa
plain83 said…
banyaknya cekelat dia ngap sekaligus~ hahah... hai budoxe~ ^^
budoxe said…
haha~ ngap semua xnk bagi org lain makan, hai plain83
feza said…
tahun 2011 pun dah hebat hasil kerja lukisnya. apatah lagi sekarang.serius kagum.
bak sini sikit cokelat..huhu
Ezelovesse7en said…
sy paling suke coklat die.

p/s : sy follow back :)
budoxe said…
wah coklat sedap kot, thnks follow
budoxe said…
hehe bole fiza, amik la coklat tu