Recents in Beach

~ botak @ kena cukur ? ~

~Arte~

semasa thebudoks ber'blogwalking' semalam terkejut melihat gambar blogger otai, uncleGedek yang telah kehilangan rambutnya yang ala-ala model iklan shampoo tu. kecoh satu dunia laman sesawang!



jom terjah tengok blog dia~


tak rugi terjah kat sana, boleh tengok gambar selfpotrait beliau yang sempoi. dah 3 tahun beliau tanpa ekspressi muka. 



terpegun dengan hari bersejarah tersebut, thebudoks pun mula gatal tangan nak menconteng. 5 minit kemudian siaplah sketch tersebut.


hehe~ jangan marah uncleGedek.

sekian sahaja laporan berita mengemparkan lawan sesawang.

Post a comment

6 Comments

uncle gedek said…
Eh... yang pantulan cahaya yang berkilat kat kepala tu kamu exaggerate....! Baaahahaha!

TQTQTQ

Teringin nak rambot macam kamu....!
budoxe said…
hehehe ~wclm, thebudoks rmbut pacak2 je
qasehraihan said…
waaaa....nak gambar katun saya jugakk..pekata awak sketch saya plak?hehe..boleh?

mksih folo kita..
budoxe said…
tq follow balik,


ada gambar x nk di skecth tu?

sama2
Unknown said…
salam kenal :) ..
redlomo.com said…
baru nampak ganas sikit