Recents in Beach

ramainya yg dah nak kawen~





sebut bab kawen..(klik)
maka sibuklah bagi kedua2 belah pihak laki ke pompuan..
maka bermulalah sejarah hidup bagi jejaka2 bujang dn gadis2 ayu utk memulakan hidup baru bersama pasangan memasing..

semua rakan2, sanak2 saudara pun datanglah nk meraikan hari yang bahagia ini...
semua persiapan dulang2 hantaran, catering2 (kalo kat bandar).. kat kg gotong-royong..

dgn adat istiadat yang terpelihara.. yg ikut tu ikut lah.. tapi yg bertentangan dgn syarak tu tinggal2kan lah.. cth: mak2 andam pi cukur kening konon cantik tu...apahal.. tau x yang perbuatan mengubah ciptaan tu di laknat Allah.. majlis catik dah skali 1st day dah kena laknat dah.. camner nak kekal bahagia.. skali mak andam pula ada pula yg separa lelaki lak..pergh.. apa nak jadi....

yg lain2 tu malas aku nk sebut lg...


apapaun Selamat Pengantin Baru
kepada kawan2 sanak saudara sapa2 pun
semoga bahagia dunia akhirat..
chow~

Okay, let's make a deal. I win the iPad 2, you win the movie passes. Win-win for both of us right? #Churp2race




Post a comment

2 Comments

Menusuk Hati said…
ali...kahwin...jangan sertai kelab itu ye.hik!
budoxe said…
itu dah mesti~ hehe kelab itu sekadar pengintip..