Recents in Beach

kan best boleh portable mesin nih...


pergh bestnye... bila la tempat keje aku nak dapat mesin nih.. asik pakai mesin cabuk je...(tolak2 sangkut, berat nk tolak,mesin zaman jepun pun ada...etc) dah la nak suruh naik cepat... tengok la mesin camner... lugi ooo..
yang pandai 'kipas' tu, gunalah bakat anda.. kalo bab ni nak kipas pon aku x kisah... ada guna juga dorang nih sebenarnya kalo di lihat dari sudut +ve... amacam anda setuju?? hahahaha..






Berry berry on the wall. Who is going to the fairest of all? Check out what berry are you now! #digiwhatberry

Post a comment

6 Comments

menusukhati said…
persona elegance juga yg terbaik d sgh
budoxe said…
mx4 byk berjasa... id ward pun masih mengharapkan jasa2 beliau
budoxe said…
wslm..
gajet impian.. kamu ada jualo ke??
Unknown said…
brapa harga ni
photostat mudah alih huhu
budoxe said…
nih mesin xray mudah gerak~